baner

Prev Next
INEA
Paweł Grześkowiak
Bartosz Chwiłkowski
Jan Madey
apki.org
YoungFace.TV
Artur Rudnicki
Ogólnopolska Akademia Programowania
Wonder Workshop
Natalia Iwan
ABIX Linuksowe Systemy Wspomagania Biznesu
Wojciech Zięba
Agencja Pracy Twórczej
SSP nr 6 im Jana Pawła II we Wrześni
Dariusz Stachecki
INTON studio - fotografia i film
Prof. Maciej Marek Sysło
IT w Edukacji
Anna Nowicka
PROKSER
Małgorzata  Rożyńska
Edunews.pl
Monika Zwierko
IRS - Image Recording Solutions
Zespół Szkół Politechnicznych im. Bohaterów Monte Cassino
Radek Brzózka
Stowarzyszenie TALENT
Learnetic S.A.
Prof. dr hab. Stanisław Dylak
krachdevs.io
Teletronik
Anna Grzegory
Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II we Wrześni
Dariusz Andrzejewski
Wielkopolski Kurator Oświaty
Monika Walkowiak
Jacek Kawałek
Squla
Edukacja i Dialog
Monster & Devices
Samsung Mistrzowie Kodowania
PTI, ECDL
Paweł Grześkowiak
copy service
CISCO Meraki
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS)
Marta Florkiewicz-Borkowska
Microsoft
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształacących we Wrześni
UMiG Września
Dorota Czech-Czerniak
Fundacja Uniwersytet  Dzieci
INTEL
Robert Celuch
TP-Link
Barbara Halska
Radio Września
Rafał M. Socha
WIERZBICKI JANUSZ S.
Bohumir Soukup
Gimnazjum nr 2 im. Andrzeja Prądzyńskiego we Wrześni
Adam Jurkiewicz
Apple Solution Expert – Education - główny partner
Małgorzata Kasperczakowa
MINISTERSTWO EDUKACJI NARODOWEJ
Magazyn „Pieniądze są Dla Szkoły”
Edu Style
Profesor Krzysztof Diks
LOFI ROBOT
INTON Grzegorz Jóźwiak - agencja reklamowa
Gimnazjum nr 2 im. Andrzeja Prądzyńskiego we Wrześni
NOVOTechnologies
Wylicz nagrodę
Ola Zdzarska
Joanna Apanasewicz
Prelegenci
Prelegenci

Prelegenci (13)

Dr hab. inż. Janusz Morbitzer profesor nadzw. UP Kraków

Temat warsztatu: LearningApps - zrób to sam, czyli ćwiczenia interaktywne na każdą lekcję.

f7abac252ae5ed68121b92ba7a669d87 XL

 

Z wykształcenia matematyk i informatyk. Aktualnie nauczyciel informatyki oraz przedmiotów zawodowych na kierunku Technik Informatyk w Zespole Szkół w Opalenicy. Administrator szkolnej sieci komputerowej. Trener infotechniki w Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania.

 

Bohumir Soukup

Jest czeskim programistą, autorem narzędzi do nauki programowania SGP Pascal, SGP Baltazar, SGP Baltie, SGP C# Studio. Gazeta Business World (2003) uznała go za jednego z najlepszych informatyków na świecie. W roku 1978 założył firmę SGP Systems. Uczy dzieci i młodzież co to jest komputer, co to jest program i jak dobrze programować, uczy też nauczycieli, jak mają uczyć uczniów.

Witold Kołodziejczyk

Doświadczenia w zakresie zastosowań nowych technologii

Stworzyłem i kierowałem w Centralnym Ośrodku Doskonaleniu Nauczycieli w Warszawie Laboratorium Edukacji Multimedialnej, platformę z wideowykładami dla nauczycieli, opracowałem interaktywną wersję mojej książki w bibliotece cyfrowej ORE, przygotowałem wiele kursów on-line dla nauczycieli, dyrektorów szkół i rodziców.

Wdrożyłem autorski projekt "CODN w Second Life".

Współpracuję ze WSiP, Wydawnictwem Szkolnym PWN w wielu projektach związanych ze szkoleniami nauczycieli i promocji produktów, m.in.: wykorzystania tablic interaktywnych, mutibooków, zasobów WSiPnetu.

Jestem ekspertem ds. e-learningu w projekcie e-Akademia Przyszłości, recenzentem "Gimnazjalnego Programu Kształtowania Kompetencji Kluczowych" i scenariuszy jednostek e-learningowych oraz ich wersji cyfrowych.

Jestem twórcą i pomysłodawcą pierwszego liceum on-line w Polsce (2002).

Stworzyłem i wdrażam nowatorski projekt Collegium Futurum - gimnazjum i liceum wykorzystujący nowe technologie informacyjno - komunikacyjne i zasoby edukacyjne w sieci.

Działalność publicystyczna

Przygotowałem na zlecenie Instytutu Obywatelskiego raport "Jak będzie zmieniać się edukacja? Wyzwania na polskiej szkoły i ucznia" (2011).

Jestem autorem wielu publikacji promujących innowacje w zarządzaniu oświatą w pismach oświatowych m.in. "Dyrektor Szkoły", "Gazeta Szkolna", "Problemy jakości", a także licznych publikacji w wyd. Raabe.

Od roku 2007 jako redaktor naczelny miesięcznika "Edukacja i Dialog" przygotowuję regularnie autorski felieton i materiał publicystyczny dotyczący edukacji.

Jestem autorem książki "Gra o szkołę. W poszukiwaniu zasad zarządzania w nowych czasach" (2007) i współautorem książki "Rodzice w szkole" (2000).

Napisałem poradnik dla uczniów "Jak skutecznie zarządzać swoim czasem" (2006).

Od 2008 roku prowadzę eksperckiego bloga edukacjaprzyszlosci.blogspot.pl

Jestem doradcą edukacyjnym SMART w firmie Image Recording Solutions oraz certyfikowanym trenerem SMART. Zajmuję się wspieraniem nauczycieli wykorzystujących w swojej pracy urządzenia i programy kanadyjskiej firmy Smart Technologies. Współtworzę dla pedagogów stronę www.tablice.net.pl, gromadzę i kategoryzuję przydatne dla nauczycieli strony na delicious.com/tswmk oraz profil www.facebook.com/TSwMK (Tablica SMART w Mojej Klasie).
Jestem nauczycielem dyplomowanym. Uczyłem przedmiotów muzyka, technika i informatyka.

Od 1992 roku zajmuję się zagadnieniami praktycznego zastosowania informatyki i technologii informacyjnych w oświacie.
Moje pasje to gra na tubie, moja orkiestra dęta i gotowanie dla mojej rodziny.

Karolina Szulc
zastępca redaktora naczelnego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Nauczycielka informatyki oraz technologii informacyjnej w Powiatowym Zespole Szkół im. J.M. Ossolińskiego w Brzegu Dolnym. Prowadzi koła rozwijające z tworzenia stron WWW i programowania, przygotowuje także licealistów do matury z informatyki. Programuje w językach C++ i Visual Basic. Należy do grupy Superbelfrzy RP. Pasjonatka i propagatorka nowych technologii w dydaktyce. Koordynatorka wielu projektów szkoleniowych z zakresu technik informatycznych dla nauczycieli.

Dr Joanna Kandzia jest adiunktem na Wydziale Matematyczno-Przyrodniczym. Szkoła Nauk Ścisłych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz praktykującym (dyplomowanym) nauczycielem matematyki i informatyki. Prowadzi warsztaty i kółka matematyczne/informatyczne dla uzdolnionej młodzieży szkół ponadgimnazjalnych. Stworzyła i koordynuje ogólnopolski konkurs matematyczny online „Internetowa przygoda z matematyką (IPM)”.

 

Absolwent Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego. Wieloletni pracownik YDP. Współtwórca dużej ilości produktów edukacyjnych przeznaczonych do nauki na wszystkich poziomach edukacyjnych i w szerokim spektrum tematycznym.W czasie kilkuletniej pracy jako trener systemów edukacyjnych, przeprowadził wiele szkoleń, prezentacji i warsztatów w dziedzinie szeroko pojętego e-learningu. W obszarze jego zainteresowań znajduje się zarówno proces tworzenia materiałów edukacyjnych jak i sposób wykorzystania ich w różnych systemach szkoleniowych.

Marzena Żylińska zajmuje się metodyką i neurodydaktyką. Propaguje wprowadzenie do szkół nowej, opartej na wnioskach płynących z badań nad mózgiem, kultury edukacyjnej. Pracuje jako wykładowca w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Toruniu. W licznych publikacjach i na seminariach propaguje twórcze wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu. Współorganizowała europejski projekt „Zmieniająca się szkoła”. Jest autorką licznych artykułów, materiałów dydaktycznych wykorzystujących wnioski płynące z badań nad mózgiem oraz książek „Między podręcznikiem a internetem” (Warszawa 2013) i „Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi” (Toruń 2013). Prowadzi blog „Neurodydaktyka, czyli neurony w szkolnej ławce”.

Ekspertka ds. matematyczno - informatycznych. Z wykształcenia informatyk. Nauczycielka przedmiotów zawodowych na kierunku technik informatyk w ZS6. Współautorka podręcznika kwalifikacja E13 Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami. Członkini grupy superblefrzy. Warsztaty z e-podręcznika to przede wszystkim: - obsługa platformy - wyszukiwanie informacji - powiązanie z podstawą programową - zadania interaktywne w geogebrze - zadanie generatorowe Barbara Halska ekspert ds. matematyczno-informatycznych Ośrodek Rozwoju Edukacji
Trwa ładowanie...
Marzena Żylińska
IT w Edukacji
Funmedia
UMiG Września
Witold Kołodziejczyk
Maciej Suchodolski
PTI, ECDL
Partner społecznościowy: Superbelfrzy RP
Grzegorz Kaczmarek
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
INTON - reklama i multimedia
IRS
Marta Szłapka
Apple Solution Expert – Education - główny partner
SWOI
Dr hab. inż. Janusz Morbitzer profesor nadzw. UP Kraków
EduFakty – Uczę Nowocześnie
VOL efektywne ICT
mc2
EDUKA
FOCUS
Edunews.pl
Jerzy Dengler
Barbara Halska
Karolina Szulc
Wiesława Kopf
TVP Poznań
Edukacja i Dialog
MotionTV
Arkadiusz Stefan
Joanna Kandzia
Young Digital Planet SA
Edu Style
MERU
Bohumir Soukup
ProData
SGP
eTwinning

Zobacz relacje wideo

Zaangażowani w poprzednich edycjach

intel
Anna Kowalczyk
Netgear
MotionTV
ESRI
Jan Madey
Ewa Sumowska
YDP
EduNews
eTwinning
Gracjana Więckowska
EGIS
Gimnazjum nr 2 im. Andrzeja Prądzyńskiego we Wrześni
Focus
SSP nr 6 im Jana Pawła II we Wrześni
Sebastian Wasiołka
Fraszka edukacyjna
Maciej Tyran
PTI, ECDL
Pearson
Maciej Kaczmarek
Przemysław Dudasz
NOVOTechnologies
SGP
PWN.PL
Bohumir Soukup
Edukacja i Dialog
Robert Celuch
MegaMatma
GWO
UMiG Września
IRS
Edyta Wyka
Dorota Gawrońska-Popa
Dariusz Stachecki
Helion
Marta Samulowska
Maksymilian Ufa
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Gazeta Szkolna
Daniel Makus
Witold Kołodziejczyk

netgear

Najczęściej wybierana sieć WiFi w Pilotażu Cyfrowa Szkoła

Odsłon artykułów:
472271

Odwiedza nas 94 gości oraz 0 użytkowników.